niedziela, 1 kwietnia 2012

BABECZKI CZEKOLADOWE ZE SKÓRKĄ POMARAŃCZY Dr. Oetker

Skład: mąka pszenna, cukier, skrobia pszenna, 4,4% skórka pomarańczowa (49% skórka pomarańczowa, cukier, dekstroza, regulator kwasowości (kwas cytrynowy)), kakao odtłuszczone, substancje spulchniające (difosforan disodowy, wodorowęglan sodu) aromaty, 0,1 % czekolada w proszku, sól, skrobia.

Producent: Dr. Oetker Polska Sp. z o.o., Gdańsk, Polska
Cena:  ok. 6zł/ 335 g/ 12 sztuk

Dostępność: Większość sklepów

Recenzja: Przepyszne, mój ulubiony rodzaj babeczek z paczki, skórka pomarańczowa nie jest gorzka i zbyt wyrazista, daje pyszny posmak dla czekoladowego smaku babeczek. Babeczki ładnie wyrastają, są wilgotne w środku chrupkie na wierzchu, idealne.
 UWAGA! czekolada w proszku - to według maila, który dostałam od producenta mieszanka kakao i cukrów, dlatego nie muszą podawać jej składu, bo nie zawiera żadnych alergenów.

Przepis: Aby przygotować wegańską wersję do proszku dodajcie 100ml oleju (tak jak na opakowaniu), a zamiast wody dodajcie ok. 150 ml mleka sojowego. Ciasto ma być dość gęste, jeśli po dodaniu 150 ml mleka będzie jeszcze za gęste można dodać odrobinę więcej, ale nie za dużo.

6 komentarzy:

  1. babeczki smaczne, ale pewnie mając jakis fajny przepis można by zrobić lepsze, ale tutaj mamy wszystko gotowe i pewne, że się uda

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie trzeba dodac jakiegos zamiennika tych dwoj jajek ? jak to jest w oryginalnym przepisie na opakowaniu ?
    Wychodzą naprawde dobre ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki faktycznie się udały :) Wyrosły ładnie i sa bardzo smaczne - ja jeszcze polałam je rozpuszczoną gorzką czekoladą z Intermarche Ivorią i sa jeszcze lepsze !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedno pytanie. Dzisiaj kupiłam sobie ciasto na babeczki czekoladowe w proszku w sklepie. Wiadomo jakie takie w pudełku, właśnie takie same i ten sam smak co na obrazku wyżej. No i zrobiłam to ciasto, nałożyłam do foremek, idę nagrzać piekarnik, a tu o.... piekarnik nie działa. Zepsuł się i nie wiemy kiedy będzie naprawiony. Teraz nie mam co zrobić z tym ciastem. Pytanie brzmi: Czy takie kupione babeczki mogę zrobić w mikrofalówce? Albo jak je zrobić bez piekarnika? Błagam o szybką pomoc bo mam na nie ogromniastą ochotę, a nie wiem co zrobić z ciastem, bo nie wyrzucę. Zapłaciłam w końcu te 5, 29zł. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. UWAGA Niestety wygląda na to że sklad się zmienił :( https://ezakupy.tesco.pl/groceries/pl-PL/products/2003009801485
    To samo z babeczkami z konfiturą

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza