niedziela, 1 kwietnia 2012

BABECZKI Z KONFITURĄ JAGODOWĄ Dr. Oetker

Skład: mąka pszenna, cukier 18%, nadzienie jagodowe (29% czarne jagody, woda, cukier, syrop glukozowy, skrobia modyfikowana, substancja zagęszczająca (pektyna), koncentrat soku cytrynowego, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), aromaty), skrobia, glukoza, substancje spulchniające (difosforan disodowy, wodorowęglan sodu), substancje zagęszczające (guma guar, guma ksantanowa).

Producent: Dr. Oetker Polska Sp. z o.o., Gdańsk, Polska
Cena:  ok. 6zł/ 442 g/ 12 sztuk
Dostępność: Większość sklepów
Recenzja: Bardzo dobre, smaczna konfitura jagodowa. Gotowe w 25 min. czyli jak na ciasto dość szybko. Jak dla mnie świetna seria babeczek, idealna dla wygodnickich wegan :)

Przepis: Aby przygotować wegańską wersję do proszku dodajcie 50 ml oleju (tak jak na opakowaniu), a zamiast mleka dodajcie ok. 150 ml mleka sojowego. Ciasto ma być dość gęste, jeśli po dodaniu 150 ml mleka będzie jeszcze za gęste można dodać odrobinę więcej, ale nie za dużo. Wyłożyć do foremek przekładając dżemikiem i upiec. Nie ma opcji, żeby nie wyszły.

4 komentarze:

  1. Wg mnie jedyną zaletą tego produktu są papilotki do babeczek ;). Jeśli kiedyś będę potrzebowała czegoś ekstra szybko to może się skuszę ale w sumie wolę własne wypieki (cóż za skromność :P)

    Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zakupiłam dla mojego mężczyzny, aby mógł w przypływie uczuć coś dla mnie upiec :) Niestety zawsze to ja piekę i wiem,że też chciałby sprawić mi taką przyjemność, chociaż średnio radzi sobie w tej dziedzinie :) Także rozwiązanie idealne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajka po prostu pominąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak piekę babeczki to dodaje małego banana (bardzo dojrzałego) ale czasem nie pasuje, bo może być wyczuwalny lub łyżkę zmielonego siemienia lnianego zalanego wrzątkiem,. Zalewasz 3 łyz wrzątku, mieszasz i masz "jajo" :P

      Usuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza