wtorek, 17 listopada 2015

JUST CHIPS PAPRYKA Lorenz

• 4-5 zł/ 110g
• większość sklepów
Lorenz Snack-World, www.lorenz-snackworld.pl



Chipsy ziemniaczane z papryką
Skład: ziemniaki, olej słonecznikowy, sól, papryka w proszku, aromat.
Może zawierać: gluten i mleko.

Recenzja:  papryka jest ledwo wyczuwalna. 






Pozostałe - wegańskie chipsy z tej serii: 

- Just Chips - Cebulka 
(skład: ziemniaki, olej słonecznikowy, cebula w proszku, sól, aromat), 

- Just Chips - Sól 
(skład: ziemniaki, olej słonecznikowy, sól)

3 komentarze:

  1. Jadłam wszystkie trzy smaki i najmniej przypadła mi do gustu cebulka. A co do papryki to według mnie jest wyczuwalna jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi cebulka smakowała najbardziej. Siostra na normalnej diecie twierdzi że smaczniejsze niż z Lays :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wcinam paprykowe- bardzo smaczne, chrupkie i takie lekkie. Nie ma dziwnego posmaku jak po niektórych chipsach, ale fakt ja też ledwo czuję paprykę.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza