sobota, 25 czerwca 2016

NAPÓJ RYŻOWO-KOKOSOWY Scotti

• 8,99 zł/1l (dostępne czasem w promocji za ok. 5,99zł)
• Auchan
• Riso Scotti S.p.A., Pavia, Włochy; dystrybutor: Navo Orbico Sp. z o.o., Tychy

Skład: woda, ryż* (16%), mąka kokosowa* (2%), olej ryżowy*, stabilizatory (karagen, guma ksantowa), naturalny aromat, sól.
* z rolnictwa ekologicznego. 

Wartość (100ml):
60 kcal, tłuszcze 0,9g (nasycone 0,2g), węglowodany 12,5g (wcukry 6,1g), białko 0,2g, sól 0,1g

Opis: w przeciwieństwie do innych napoi tej firmy (Rice-Quinoa, Rice [17% ryżu] - zwykły ryżowy idealnie nadaje mi się do kawy), ten - ryżowo-kokosowy jest totalnym niewypałem, przez dodanie mąki kokosowej, z początku pomyślałam, że to nieco dziwne, ale ok - spróbuję... niestety - czuć ją od pierwszego łyku, drapie w gardle, a na koniec opada na dno i robi się straszna papka - "końcówkę" kawy musiałam wylewać. Smak jest w porządku, ale mąka psuje wszystko. Ocena: 1/5.

1 komentarz:

  1. A mi bardzo smakował ten napój. Zwłaszcza z kawą zbożową.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza