czwartek, 7 lipca 2016

SNACKI WIELOZBOŻOWE QUINOA To Eat


• 2,99zł/70g
Carrefour, Netto (oferta czasowa)
• Aero Snacks, Wschowa, Odra, Grupa Otmuchów

Quinoa Snacks Multigrain - Snacki wielozbożowe z komosą ryżową 

Sól morska
Skład: mąki zbóż 57% (kukurydziana, pszenna, ryżowa, owsiana), olej rzepakowy, kasza kukurydziana, komosa ryżowa 5%, cukier, otręby pszenne, sól, sól morska 1,1%, spulchniająca: węglany sodu.

Wartość (100g):
460 kcal, tłuszcze 20g (nasycone 1,6g), węglowodany 60g  (cukry 6,4g), błonnik: 5,5g, białko: 7,3g, sól 2,8g




Pomidorowe
Skład: mąki zbóż 55% (kukurydziana, pszenna, ryżowa, owsiana), olej rzepakowy, kasza kukurydziana, komosa ryżowa 5%, cukier, otręby pszenne, pomidor w proszku 0,6%, glukoza, cebula w proszku, maltodekstryna, czosnek w proszku, aromat naturalny, substancja spulchniająca: węglany sodu, kwas cytrynowy.

Wartość (100g):
458 kcal, tłuszcze 20g (nasycone 1,6g), węglowodany 60g  (cukry 10g), błonnik: 4,5g, białko: 7,3g, sól 2,3g


Z ziołami
Skład: mąki zbóż 56% (kukurydziana, pszenna, ryżowa, owsiana), olej rzepakowy, kasza kukurydziana, komosa ryżowa 5%, cukier, otręby pszenne, pomidor w proszku, sól, zioła suszone 0,7% (oregano, bazylia, rozmaryn), aromaty naturalne, oliwa z oliwek zielonych, ekstrakt z papryki, substancja spulchniająca: węglany sodu.

Wartość (100g):
459kcal, tłuszcze 20g (nasycone 1,6g), węglowodany 60g  (cukry 8g), błonnik: 4,5g, białko: 7,6g, sól 1,8g

Śladowe ilości: może zawierać: orzeszki arachidowe i mleko.

Opinia: trochę jak prażynki w wersji dietetycznej, lekko solone; najlepsze są ziołowe, potem sól morska i pomidor.



3 komentarze:

  1. Nie sądzicie że trochę mało quinoi 5% jak na nazwę quinoa snacks? Ogólnie może zastąpić chipsy ale po nazwie oczekiwałam więcej zdrowej quinoi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilam z sola morska smakuje jak prqzynki pyszna

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam dziś ziołowe do pochrupania przy filmie. Są do kupienia w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza