środa, 16 stycznia 2013

PASZTET Z GRZYBÓW SHITAKE I PIECZAREK Enerbio


• 4,79 zł/ 125 g
• Rossmann
• Dirk Rossmann GmbH, Isernhauer Str. 16, 30938 Burgwedel

Skład: woda, tłuszcz kokosowy*, drożdże odżywcze w proszku*, skrobia ziemniaczana*, grzyby shitake* 9%, pieczarki* 8%, sól morska, przyprawy*, *z kontrolowanej uprawy ekologicznej.

Recenzja: Kupiłam, raczej z potrzeby bloga niż dla siebie, ale po spróbowaniu, pomyślałam, że szkoda, że taki drogi, bo naprawdę smaczny. Grzyby Shiitake, rzeczywiście wyczuwalne w smaku,  nadają paście specyficzny aromat. Polecam w zestawie z kiszonym ogórkiem.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dobre są rossmanowskie pasztety, jednak trochę za słone. No i cena... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo ten pasztet smakuje, ale w Rossmannie w moim mieście jest niedostępny, ale może to i lepiej bo jest drogi. Jak jestem w innym mieście i jest w promocji to chętnie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszny, ale za drogi :(
    Minus - olej roślinny to olej palmowy. Mogli dać jakieś inne oleje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszny :) i w moim Rossmannie często na promocji. Na szczęście Luby lubi robić mi takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, kupiłam ten pasztet i po otwarciu uderzył mnie zapach drożdży. Nie wiem czy to te grzyby Shiitake, ale chyba tego nie zniosę.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza