piątek, 17 maja 2013

MLEKO ROŚLINNE Alpro


• 9-16zł/ 1l (oferta zależy od sklepu)
•  Auchan, Leclerc, Społem, Top Market, Sklepy ze zdrową żywnością - (oferta zależna od sklepu)
• Wyprodukowano w UE dla Alpro - składy: sklep Sante
Aktualizacja wpisu: 14.10.2016 - ściąga graficzna z aktualną ofertą w Polsce

Mleko z orzechów laskowych
Skład: woda, cukier, orzechy laskowe (2,5%), fosforan triwapniowy, sól morska, stabilizatory (mączka chleba świętojańskiego, guma gellan), emulgator (lecytyna słonecznikowa), witaminy (B2, B12, E, D2)
Śladowe ilości: może zawierać śladowe ilości innych orzechów

Recenzja: Smaczne o wyraźnie wyczuwalnym smaku orzechów; pasuje do kawy, kakao, wypieków, prosto ze szklanki też jest OK. Zdecydowanym plusem jest wzbogacenie napoju witaminami.
Uważam jednak, że cena jest nieco za wysoka jak na mleko, które smakuje bardzo porównywalnie do domowego wyrobu.

7 komentarzy:

  1. najtaniej widziałam w leclercu za 8,95, za to np w realu po 15,99 :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie piłam :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O super, dzięki za info- dopiszę te sklepy. :)
    Sama wczoraj widziałam też za 15,99 w Almie. Nie jetem przesadnie skąpa ale imo 16zł za litr napoju to już strasznie dużo, uhh.

    OdpowiedzUsuń
  4. No a czy do kawy zwarzy się, czy nie? Jest jakieś wegańskei mleczko , które sie nie warzy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Po podgrzaniu żadne mleko roślinne się nie warzy.
    A co do tego mleka to jak na 2,5% zawartości orzechów cena jest zbyt wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wczoraj zapłaciłam za nie w Almie ponad 15zł, co dla mnie jest grubą przesadą...
    z kartonu ogólnie nie lubię pić, szukałam tylko mleka do kawy i sprawdza się bardzo dobrze, nie czuć takiego posmaku jak przy mleku sojowym także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mleko z orzechów laskowych było moim większym rozczarowaniem, dość wodniste, mało orzechowe - kupiłam sobie parę sztuk w promocji w ciemno, a potem nie miałam co z tym zrobić...

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza