sobota, 4 maja 2013

HERBATA OWOCOWA AROMATYZOWANA O SMAKU JEŻYN | Green Hills

• 3,99zł/40g (20 piramidek)
• Biedronka
• Multeafil, Polska

Skład: hibiskus, jabłko, skórka pomarańczy, aromaty, liść jeżyny słodkiej, korzeń lukrecji, dzika róża, jeżyna (2%)

Recenzja: Smaczna herbatka owocowa o ciekawym, jeżynowym smaku. Uważam, że większość herbat "Green Hills" (ok, może oprócz cytrusowej) z Biedronki jest warta wypróbowania- są bardzo tanie, a w smaku w sumie nie ustępują droższym  odpowiednikom. :)

4 komentarze:

  1. biedronka i ze swoimi herbatami dla mnie jest bezkonkurencyjna. ładnie pachną i ta cena.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zetknąłem się z wieloma herbatami w podobnej cenie, a dużo intensywniejszymi w smaku. Z serii Green Hills kupiłem niedawno Malina & Kardamon, ani to intensywne nie jest, ani kardamonu nie czuć (ani trochę). Lepiej już kupić sam hibiskus Vitax (cena podobna a efekt o wiele lepszy). Wiem że to kwestia gustu, ja się subiektywnie zniechęciłem. Gdy spróbuję "Jeżyny" to jeszcze skomentuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maliny z kardamonem akurat nie próbowałam, ale Earl Grey czy zielona z opuncją były bardzo OK. :)
    Jednak muszę przyznać, że wczoraj kupiłam cytrusową i wyjątkowo mi nie podpasowała, także chyba muszę zmienić zdanie, że wszystkie są warte wypróbowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to muszę przyznać, że jeżynowa jest ponad normę jak na tę serię, ale bez rewelacji, traktuję jako jednorazowy zakup.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza