niedziela, 8 grudnia 2013

NAPÓJ RYŻOWY Vitariz



• 7,99zł-10zł/1 litr
• E.Leclerc, Selgros, sklepy eko
• Alinor, Włochy, www.alinor.it




Ryżowy Organic
Skład: woda, ryż (14%), algi Lithothamnium Calcareum (0,4%), sól morska

Recenzja: nie dość, że produkt organiczny z naturalnym źródłem dobrze przyswajalnego wapnia, to jeszcze w świetnej cenie.
Autor: Krzysztof







Napój ryżowy z orzechami laskowymi
Skład: woda, ryż (14%), pasta z orzechów laskowych* (3%), olej słonecznikowy*, sól morska. 


Recenzja: słodki napój ryżowy z "pastą z orzechów laskowych".
Użyłam go głównie do zabielania i posłodzenia kawy - tu trochę zaginął mi smak orzechów - został tylko mały posmak; kawę dało się wypić bez dodatkowego posłodzenia, ale piłam słodsze (moje idealne do kawy to ryżowo-waniliowe z Rossmanna), więc raczej za tę cenę drugi raz się nie skuszę na to mleko (niestety też nie jest niczym fortyfikowane). Ma trochę dziwnych farfocli pływających na powierzchni mleka (coś jak bardzo małe "kożuchy", czasem widziałam coś takiego w innych eko-roślinnych mlekach, były niewyczuwalne, ale brzydko to wyglądało). 
Po podgrzaniu i dodaniu kakao (Wawel) mleko mi zgęstniało i nabrało kształt "gorącej, gęstej czekolady". [Anomalia]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza