środa, 18 listopada 2015

BATON MARCEPANOWY Mini


• 1,49 zł/ 50g
• Biedronka (okazyjnie)
• "Łużyckie Praliny" Sp. z o.o., Lubsko, www.praliny.pl


Baton marcepanowo-percepanowy w czekoladzie.
Skład: masa marcepanowa 40% - percepanowa 40% (cukier, migdały minimum 27%, pestki moreli minimum 24%, substancja utrzymująca wilgoć: sorbitol, syrop cukru inwertowanego, syrop glukozowy, skrobia, stabilizator: inwertaza); czekolada minimum 20% (cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, emulgatory: lecytyna sojowa, E476, aromat). 
Masa kakaowa min 35% w czekoladzie.
Może zawierać: orzeszki arachidowe, orzechy laskowe, sezam i SO2 (dwutlenek siarki)


Baton marcepanowo-percepanowo-kokosowy w czekoladzie.
Skład: masa marcepanowa 35% - percepanowa 35% (cukier, migdały minimum 27%, pestki moreli minimum 24%, substancja utrzymująca wilgoć: sorbitol, syrop cukru inwertowanego, syrop glukozowy, skrobia, stabilizator: inwertaza); czekolada minimum 20% (cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, emulgatory: lecytyna sojowa, E476, aromat); miazga kokosowa 6% (wiórki kokosowe (SO2) 10%, tłuszcz palmowy częściowo utwardzony); wiórki kokosowe (SO2), 4%, aromat.
Masa kakaowa min 35% w czekoladzie.
Może zawierać: orzeszki arachidowe, orzechy laskowe, sezam.



Recenzja: jest bardzo słodki.

Uwaga: zawiera tłuszcz palmowy 

3 komentarze:

  1. Chciałam zapytać czy lecytyna sojowa jest wegańska? Bo spotkałam się z wieloma opiniami, że nazwa jest myląca, stąd to moje pytanie. Wyczytałam, że nie jest nawet wegetariańska bo mogła powstać przy użyciu tłuszczy zwierzęcych. :) Strasznie mnie to interesuje, bo teraz praktycznie nie jem żadnych słodyczy bo jest w nich lecytyna. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak kokosowy jest naprawdę pyszny - dla fanów kokosa i dość słodkich rzeczy. Mam nadzieję, że będzie zawsze w mojej Biedronce, bo to taki mój smakołyk jak złapie mnie ochota na słodkie.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza