piątek, 3 czerwca 2016

CROISSANT WEGAŃSKI Auchan





• 1,49 zł/70g, 1,95 zł/Pip
• Auchan (na piekarni, pakowany)
• Delifrance s.a, www.delifrance.com


Skład: mąka pszenna, woda, margaryna roślinna (tłuszcze roślinne nieuwodornione palmowy i rzepakowy, woda, sól, emulgator: E330), mąka orkiszowa 13,5%, cukier, mąka pszenna pełnoziarnista, drożdże, nasiona komosy ryżowej 2,5%, gluten pszenny, sól, palony słód jęczmienny, emulator: e472e, środek do przetwarzania mąki: E300, enzym. (Wyrób z ciasta głęboko mrożonego)
Może zawierać: mleko, jaja, lecytynę sojową, orzechy i nasiona sezamu.

Opinia: są przepyszne, jak jestem w Auchan to kupuję po parę sztuk.

Uwaga: zawiera tłuszcz palmowy

7 komentarzy:

  1. taki sam w Piotrze i Pawle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przypomnienie; słyszałam o PiP, ale jeszcze nie miałam okazji sprawdzić składu :) Więc dodaję do postu nową etykietę z PiP.

      Usuń
  2. O dobrze wiedzieć. Ciekawe czy smaczne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi smakował (był słodki i lekko twardawy), ale polecam samemu ocenić. Parę lat nie jadłam takich rzeczy, więc "trochę" zapomniałam jak te produkty powinny smakować ;)

      Usuń
  3. Po czasie - troszkę uzależniłam się od nich i dołączam opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest wegański, poniewaź może zawierać mleko i jaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wegański, w składzie nie ma mleka i jaj, zapis "może zawierać" jest dla alergików - oznacza, że w zakładzie używa się tych produktów i tyle. http://www.otwarteklatki.pl/sladowe-ilosci-niezgody/

      Usuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza