środa, 21 grudnia 2011

NAPÓJ KOKOSOWY w proszku

• 11 zł/ 400g
• sklepy ze zdrową żywnością
• VEGAMARKET, Wrocław, Polska

Skład: syrop glukozowy w proszku, częściowo utwardzony tłuszcz kokosowy 29,2 %, stabilizator - fosforan potasu, emulgator mono- i digilcerydy kwasów tłuszczowych, substancja przeciwzbrylająca - tlenek krzemu, aromat kokosowy.

Recenzja: Może nie jakoś specjalnie zdrowy, ale pyszny. Na szklankę, kubek polecam ok. 7-8 małych łyżeczek jeśli ktoś lubi bardzo słodziutki. Pycha na gorąco, można dodać do płatków, do ciast itp. Pychotka.

6 komentarzy:

  1. mono- i diglicerydy mogą być pochodzenia zwierzęcego.

    http://www.food-info.net/pl/e/e471.htm

    Ja tam nie jadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mono- i digilcerydy kwasów tłuszczowych na 99% są pochodzenia zwierzęcego w jedzeniu, niestety. Ja też nie kupuję nic z tym składnikiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten produkt ma zapewnienie, że jest roślinny na opakowaniu, dlatego go dodałam. Ktoś ma dowód na to, że to nie prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. A mozeby by zapytac się producenta ? Mozna by napisac ze ma sie uczulenie na produkty pochodzenia zwierzecego i raczej wtedy napisal by prawde prawda ?:P

    OdpowiedzUsuń
  5. W pewnym sklepie wegańskim (fioletowy-kot) pojawiło się to mleko, więc zapytałem. Dostałem odpowiedź, że zapytali producenta, i on zapewnia że mono- i diglicerydy zawarte w tym mleku są w 100% roślinne, więc można kupować :) Jestem mile zaskoczony tym mlekiem, naprawdę smakuje kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny do kawy, to taka moja wegańska śmietanka do kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do komentarzy. Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Made by: Ula, Mysza